Dersler İçerikleri

IMG_8752Baraka Yoga’da yer alan dersler hakkında bilgi almak için bu sayfayı inceleyebilirsiniz.

  • Haftada kaç kez yoga yapmalıyım? İlk kez yogaya başlıyorsanız fayda görebilmeniz adına, haftada minimum 1 kez düzenli gelmenizi öneriyoruzTam fayda sağlayabilmek adına, haftada en az 2 ders yapmanızı öneriyoruz.
    Yoganın faydasını görebilmek adına, düzenli yoga yapmak şarttır. 

Ders içerikleri:

Boyun Omuz Sırt için Yoga

  • Her seviyeye uygun bir derstir.
  • Özellikle gün boyu yorulan, ağrı/hassasiyet yaşanılan boyun, omuz, sırt bölgeleri başta olmak üzere, tüm bedenin rahatlaması ve güçlenmesine yönelik hazırlanmıştır.
  • Nefes, gevşeme çalışmalarıyla birlikte yoga duruşları boyun-omuz-sırt bölgesinin güçlenmesine, dinlenmesine destek sunar.
  • Bu derse katılarak zihinsel, bedensel yorgunluğunuzu hafifletebilirsiniz.
  • Son derece dinlendirici ve tazeleyici bir derstir.

YOGA I : Her Seviyeye Uygun Hatha Yoga

  • Her seviyeye uygun bir derstir.
  • Temel Yoga duruşları, temel nefes tekniklerini detaylı ve güvenli bir şekilde öğrenmeye yönelik hazırlanmıştır.
  • Tüm beden kaslarının, eklemlerin, güçlenmesine ve rahatlamasını destekleyen bir derstir.
  • Zihinsel olarak rahatlamak, canlanmak, bedensel olarak güçlenmek ve dinlenmek isteyenler için uygun bir derstir.
  • Yogaya yeni başlayanlar, zaten yoga pratiği olanların kendilerini geliştirmeleri için uygun bir derstir.

*Bir süre düzenli Hatha Yoga pratiğinizi oturttuktan sonra, Vinyasa Yoga, Yin Yoga gibi derslere kolaylıkla katılabilirsiniz.

YOGA II: Orta Seviye Vinyasa Yoga

  • Düzenli yoga pratiği olan, yoganın temel duruşlarına hakim olan kişiler için uygun bir derstir.
  • Derste duruşlar akış şeklinde gerçekleşir.
  • Derslerde farklı bölgelere/ temalara odaklanarak tüm beden kaslarının güçlenmesine ve rahatlamasına yönelik hareketli ve canlı bir içerikten oluşur.
  • Bu ders hem bedeninizin, hem zihninizin rahatlamasına, dinlenmesine destek sunar.
  • Bu derste karın, bacak, kol kaslarının kullanıldığı güçlü pozlar da yer almaktadır.

Yin Yoga

  • Bedendeki eklem sağlığına ve bağ dokulara odaklanan bir yoga stilidir.
  • Bağ doku ve eklemlerin esnemesine, bedende yer alan organ meridyenlerinde yaşam enerjisinin sağlıklı, dengeli akmasını destekler.
  • (Meridyenler, akapunkturdan bilinen, yaşam enerjisinin bedende aktığı kanallardır, bedende her organın meridyeni vardır).
  • Yin Yoga meditatif, sakin, dinlendirici bir uygulamadır.
  • Bir süre düzenli yoga pratiğine sahip olduktan sonra yapılması tavsiye edilir. Meditasyon pratiği tecrübeniz varsa, ilk kez yoga yapacak olsanız bile bu derse rahatça katılabilirsiniz.

*Bir süre düzenli YOGA I derslerine katıldıktan sonra, diğer derslere rahatlıkla katılabilirsiniz.