Hamile Yogası

Hayatın yoğun temposuna dur demek, bebeğinizle ve kendinizle buluşmak, hamileliğinizi rahat, sağlıklı ve keyifle geçirmek için, haftada 1 saat düzenli yoga derslerine katılmanızı tavsiye ediyoruz.

Sağlıklı ve rahat bir hamilelik…
Hamile Yogası derslerine katılarak, hamilelikte sık rastlanan fiziksel şikayetlerinizi azaltabilirsiniz. Özellikle bebeğin büyümesiyle, hamilelerde sırt ve bel ağrıları artabilir. Hamile Yogasında yapılan hareketler sayesinde sırt kaslarınız güçlenir ve böylece sırt bölgesinde oluşan baskı ve ağrılar azalır. Ayrıca bacaklarda yaşanan şişkinlik, kramp ve ağrıları, uykusuzluk, bulantı gibi sıkıntıları düzenli yoga uygulaması ile azaltmak mümkündür.

photo (90)

İki kişilik doğru nefesler…
Hamile Yogası dersinde öğreneceğiniz nefes teknikleri sayesinde, ihtiyacınız olan maksimum nefes kapasitesini hem kendiniz hem de bebeğiniz için alırsınız. Doğru nefes tekniğini öğrenerek, kendinizi daha zinde, sakin, güçlü ve dengede hissedersiniz. Ayrıca öğreneceğiniz nefes teknikleri, normal doğumda sizin en büyük yardımcınız olacaktır.

Kaygıları azaltmak…
Hamile Yogası derslerine katılarak,  stresinizi, kaygılarınızı azaltabilirsiniz. Doğru nefesler, rahatlatıcı müzikler, meditasyon ve yoga hareketleri sayesinde, bebeğinizle aranızdaki bağı güçlendirebilir, hayatınızın bu değerli sürecini bir kutlamaya dönüştürebilirsiniz.

Değişimleri kucaklamak…
Hamilelik süresince bedende yaşanan değişimler, çoğu kişide hantallık, ağırlık hissi veya strese yol açabilmektedir. Düzenli olarak yapacağınız Hamile Yogası uygulaması ile, kendinizi canlı, dengede ve daha hafif hissedersiniz. Yapacağınız hareketler, hem bedeninizi güçlendirir, hem de esnetir. Buna eklenen nefes ve derin gevşeme teknikleri ile bebeğinizle birlikte sağlıklı ve keyifli bir dönem geçirmeye, yaşadığınız değişimleri kolaylıkla uyum göstermeye büyük katkı sağlarsınız.

Doğuma ve sonrasına hazırlık…
Hamile Yogasının faydaları sadece hamilelik süresinde değil, aynı zamanda doğumda ve doğum sonrasında da etkilerini gösteririr. Hamile Yogası dersleri doğal doğuma bedeni hazırlar. Fiziksel hareketler ve özel nefes teknikleri ile rahat bir doğuma kendinizi keyifle hazırlayabilirsiniz. Hamile Yogası dersleri boyunca yaptığınız hareketler omurganızı, sırtınız güçlendirir ve esnetir. Bebeğiniz dünyaya geldikten sonra da, bedeniniz onu kollarınızda taşırken, emzirirken güçlenmiş olur.

Hamileliğinizin 16. haftasından itibaren, doktorunuzun da onayını alarak, derslerimize katılabilirsiniz.

– Yerinizi ayırtmak ve sorularınız için bizi arayın ya da mail atın: 0537 648 71 79 barakayoga@gmail.com

– Dilerseniz kendiniz ve başka bir  hamile arkadaşınızla/ arkadaşlarınızla beraber bir grup yaratak, stüdyomuzda ders talebinde bulunabilirsiniz.

– Özel ders talepleriniz için lütfen bizimle iletişime geçiniz. Kendi ders gününüzü, saatinizi belirleyerek, sadece sizin fiziksel ve psikolojik ihtiyaçlarınıza yönelik, özel hamile yogası dersi alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s